Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2009 11:17 - Риболовен дневник - 1 част - 01 Март
Автор: larsy Категория: Други   
Прочетен: 3275 Коментари: 0 Гласове:
1



Първи март, мартенички, веселба....

Тръгване 05:00 от вкъщи, домочадието спи и хич не ме и усети.
То не за друго в 05:00 ми щото ме домързя предишната вечер да ида до гаража да си подредя багажериите в колата... Ми след рожден ден предишния ден наобяд и нЕколко ракии... Как да се разкарва човек до гаража :-D
05:25 в Младост, колегите вече са пред блока. Бах го тея не са спали от мерак :-D
Едвам набутахме багажа... Ако така продължава ще трябва да сменяме Авенсиса с бус май.
06:15 сме на стената на Огняново. Температура малко над нулата, лед покрай стената - йок. Вятър също йок. ЧудЯсничко :-D
Габажа на гръб и долу. Водата супер бистра и ледена. Надолу към Раковица - лед. Хора йок. Още по-чудЯсничко :-)
Природа... Кеф...
image


Разпъване на анджакламите. Аз и Методи мачове, малкия с директния. Малко рЪнЪ и... Чакане... Стръв - бял на мартеница, пинки и вердевас.
Няколко часа нищо не бутва. Почва да приижда народ.
Методи и Марти - до Раковица за малко дръвца, съответно огън, скара суджуци и червенак. Супер кеф! :-)
Първата риба за годината! Разбира се - Методи.... На вердевас.
Почти мерно кленче. Впоследствие пуснато да расте.

image

До края нищо друго, към 14:30 събрахме панаира.
До Белопопци на разузнаване - замръзнало от-до.
През Малина - София.
Казичене - затвора - замръзньош, даже затворено.
Оттам - Панчарево. Почти цялото замръзнало.
На платеното - половината размръзнато и панаир.
Малкия две пастърви, аз нищо, Методи две бири. А, и аз една, ма не на въдицата и не риба а бира.  По два кинта. Кожодери... ;-)

Малко пастърви от садката и газ към вкъщи.
И те така :-)


Тагове:   март,   дневник,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: larsy
Категория: Други
Прочетен: 110954
Постинги: 14
Коментари: 89
Гласове: 254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930