Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 16:08 - Приказката свършила... Мамка му....
Автор: larsy Категория: Други   
Прочетен: 2368 Коментари: 2 Гласове:
0



След последния постинг на burkan4e, който прочетох взех, че се замислих (странно действие за мен)...
И открих, че шибаната приказка наистина взела, че се изкофтила тотално....

Обърнах се назад.... Погледнах напред... Огледах се наоколо....

Е мамка му, кво стаа бе, какво правиш бе човек.... Накъде си тръгнал... Някакви безсмислени напивания с някакви безсмислени хора, някакви безсмислени преспивания с някакви безсмислени жени.... Въртележка... Хамстер в шибано пластмасово скрибуцащо колело....

Ходиш на някаква скучновата работа, изкарваш някакви пари, които после пръскаш за абсолютни тъпотии - кръчми, пици, презервативи, бензин за колата, цигари, черна Хавана (вкъщи), навън - Абсолют (син, обикновен, от шише мамка му..... аман да играя 20 Questions със сервитьорки докато ми донесат една водка...)
И после какво.... нищо....

Почувствах се някак празен... безсмислен.... Целофанен и еднократен...

И точно в този един момент се намери една приятелка да ми пусне по ICQ една песен... Която тотално ме доразби....

Добре, че си имам собствена стая в офиса да не ме гледат колегите как съм наденал слушалките и ми текат сълзите по клавиатурата....

Жалка картинка...

Ами освен да взема да покажа и клипа....
И.... Поздрав!...
За кой ли? Тя си знае....
 



Тагове:   МУ,   Мамка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gamina - абе...
04.06.2008 16:17
Не че не си прав и ти, ама... кво ви става бе хора? Некви черни мисли тормозят народа... Лято е, горе главите, бира, секс и рокенрол. Я аман от равносметки. Равносметки - през зимата като се сговни времето.

пъ.съ. Очеквай да те изкарам на бира в някой от близките 3-4 дена ;)
цитирай
2. анонимен - Не че имам какво да напиша по въпроса,
04.06.2008 17:08
но да се отчета, че съм го прочела...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larsy
Категория: Други
Прочетен: 110951
Постинги: 14
Коментари: 89
Гласове: 254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930