Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2009 13:22 - Купете ми гласа! Моля!
Автор: larsy Категория: Други   
Прочетен: 2468 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Продавам си гласа!

Споко, не се каня да "пея" в тъпотията по БТВ или нещо подобно! За разлика от много индивиди си знам, че пея като магаре със синузит и нямам намерение да тормозя слуха на когото и да било. Продавам правото си да гласувам. За Парламент, Европарламент, Президент, Кмет, Цар... Каквото и да е...

Не знам каква е тая истерия с покупко-продажба на гласове...
Та чак да го криминализират алъш-вериша... Този, който купува - виновен. Този, който продава - и той. Брееееей.... То голямо престъпление се оказа....

Аз обаче не виждам проблем.

Ако някой си "продава гласа" значи или изобщо не му пука за кого (и дали) ще гласува или е на зор за 20-30-50 кинта (алтернативно бира и тройка с гарнитура). Или комбинация от двата фактора. Демек така или иначе не би направил някакъв нормален, обмислен избор (ако изобщо се потруди да иде да гласува).

Този, който купува си заслужава гласовете човека... Ми намерил е начина... Вместо да дава кинти за реклами по телевизията от които ме заболява главата в един момент или за плакати които да осират и без това осраните градове той ги дава на някой гладен манго. Който си купува хлЕб. Или рИкия (по-често). И така се "завърта" икономиката и реалното производство. Кво... Екстра!

Пък и щом успява да организира манговците да гласуват и то за определен кандидат, значи има някакъв талант да комуникира и управлява тая пасмина.... Което си е голям "плюс", може пък да се светне и как да им взима кинти за тока примерно...

Така или иначе човек си няма хал-хабер ЗА КОГО аджеба гласува... Поне аз де... Може би защото нямам време за задълбочено изучаване на многомандатни, едномандатни, полумандатни и т.н листи, листчета и листовки.... Имам чувството че е някакъв огромен пасианс с цел после да се набутат в Парламента някакви празноглави дебелогъзци, които предварително са определени. И после почват да се цепят, люспят, отлюспват, независими, намсиквиси.... Пълна свинщина... Така че в един момент си става все тая за кой си гласувал. Пък и го няма тука момента като в някои други демокрации да се "уволнява" депутат ако тези, които са го избрали не са доволни от него... Няма и "Добър ден, тук е канцеларията на конгресмен Едисикойси с какво можем да Ви помогнем"... Къде бе, братче.... Тука шибат циганета по подлезите и не ги уволняват....

Та с две думи - аз съм ЗА покупко-продажбата на гласове.
Даже се чудя дали да не организирам един синдикат на продаващите гласовете си... И да си извоюваме нещо като КТД с минимални цени на глас и начисления за "стаж".... Ми така де... Ред да има...

Но като за начало обявявам търг за моя глас. Начална цена 50 кинта, стъпка на наддаване 5 кинта.

Иначе отивам за риба и ебем ти и изборите....



*пъ съ: Ебавам се, ще гласувам и знам за кого. Но ако някой даде кинти няма лошо, аз пак ще си гласувам за когото аз си реша, ама ще се и почерпим после на аванта :-D


Тагове:   моля,


Гласувай:
0



1. krotalka - Май е най-добре да се обяви наддаване!
12.03.2009 13:36
Взимам паричките, пък си гласувам за когото си искам. И вълкът сит и агнето цяло!
цитирай
2. larsy - krotalka
12.03.2009 13:39
И аз това си мисля :)
Имало и там трикове ме светнаха.... Карали ги да снимат с GSM какво са задраскали...
Не, че не можеш да снимаш "правилна" бюлетина и после да си пуснеш твоята, ама... :-)
цитирай
3. cecobob - Хееееееееееее........й!!!!!!!!
12.03.2009 21:40
Почнахте да мислите като мангалите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larsy
Категория: Други
Прочетен: 110945
Постинги: 14
Коментари: 89
Гласове: 254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930